En kissekatt.....

har jag. Fick en fråga här i bloggen om hur många katter jag har & de är en, en liten Petronella som mest kallas Nella, Bella & Mjau....Mjau står dock min karl för. Den andra katten på bilderna är min förra katt Lillstrumpan som tyvärr dog i en olycka för 2,5månad sedan. Så nu vet du de.

Idag har vi varit iväg & kollat in Nacka Forum vilket de byggt till rejält som attan, var fint & fräscht jag passa på att käka som en häst när vi var där också smaskens....grillat kött & tzatsiki de är INTE fel! :D
Å de där "märkliga " symtomen på nåt jag inte fatta va de var är inte längre märkligt, mer än så säger jag inte så har jag inget sagt mer än att de finns en anledning till de konstiga "trycken" jag kände, men allt väl med mej :)

Nu ska jag slappa & sen ut med Chess.
Puss & Kram
//Maliiiin.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback