Ja, nu börjar man bli gammal.....

Haha, eller nja inte riktigt än. Igår firades min 20års dag :)
Va väldigt trevligt måste jag säga, min kära svägerska & min mans systerdotter Therese hade ordnat ett litet kalas med de närmaste i en lokal här på henkan, å när vi kom dit (vilket jag inte visste) så var kompisen Emma där med sina barn, Therese & Fredrik, Min svägerska å hennes man & sen jag, karln & Chess. Vi käkade paj & sallad m.m. & sen tårta å godis, mums!
Jag åt som en häst för övrigt :) Bar runt en stund på Lukas (går ju inte att låta bli ju)...vi snacka & hade de allmänt trevligt.
Tack så mycket Therese, Carina & Emma......å även min karl som lyckades hålla detta hemligt :D

Mannen tjuvstarta med att ge sina paket till mej i torsdags kväll, första paketet jag öppnade ja herrejesus innehöll en bok som var störtskön så här på ålderns höst nämligen boken " Tantvarning " haha.....med 250 grejer som visar att man nu blivit tant de värsta var väl att minst 100 av dem stämde in anskrämligt bra......


Javisst är man stilig på kvällen hihi....en alldeles för stor t-shirt & soffan mums :)

Men sen fick jag faktiskt ett väldigt fint halsband också :D Å de symboliserar nåt alldeles super speciellt men vad får ni inte veta, inte riktigt än.....men nu dröjer de inte länge förräns jag ska avslöja min STORA hemlis :)

Jättefint :D

Sen en bild från några kvällar innan när jag höll på med julpynt......

Ja, mina julgardiner från jotex har anlänt å hänger nu i köket, tjooho!
Iaf, sen igår så firades ju jag som sagt å här kommer lite bilder från detta;


PAKEEEEEEET! Jag älskar paket.....å jag fick ett par jättefina örhängen b.la.
Tack kära släkten & Emma + barn! :D

Glasstårta :D

Smaskens med glasssss........

:):):)

Folket :D
Tack så mycket kära släkt & vänner för firandet av min 20års dag :D
Puss & Kram
//Malin på väg mot 40-strecket :S



Kommentarer
Postat av: Andreas

Ännu ett grattis på dig syster-yster! :)

Hoppas din dag var suverän, känns jäkligt tråkigt att inte delat den med dig. Nåväl det kommer flera grejer, livet har ju bara startat! :D

Postat av: Anonym

Lilla gumman.... du är bara 20 år. Det är LÅNGT till du blir 40 haha. Njut och ta vara på din härliga ungdom.... sen kanske du sitter som jag med värk både här och där :)

Kram mor

2008-11-30 @ 16:11:24
Postat av: Jenny

Grattis i efterskott på Födelsedagen:)



/Jenny

2008-11-30 @ 16:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback