Malaysia!

Ja, nångång ska jag åka dit i mitt lilla liv...... ååå jag håller på min hemlis ett tag till förresten för ni som skrivit å gissat/undrat vad det är.... :)  Å, jag ska försöka hålla liv i min blogg för er som oroat er.....
För övrigt har jag inte så mycket att berätta, supertrist.....inga roliga bilder att flasha.....inget dåligt skämt att dra, ne jag är helt enkelt extremt trist för tillfället + trött på typ ALLT, fast bara nästan.....hemlisen är jag INTE trött på, kan jag lova!

Puss & Kram
//Hon den där som äter som ett hus, tycker Chess är världens bästa karl & är kär i Joey i vänner :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är hemligheten ? e du gravid igen eller ?

2008-11-24 @ 09:00:59
Postat av: Anonym

Är Chess bättre än din äkta man? Haha

2008-11-24 @ 19:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback