Märkligt....

Ja, de är lite märkligt.....igår tränade jag nästan tre timmar stenhårt rygg & bicar de gick mer än skitbra & kändes toppen.
Sen natten till idag blev jag plötsligt dålig....ont i magen, tung i bröstet m.m. var väldigt märkligt & var nära att få åka upp till sjukan, dock när jag vakna kändes det bättre & jag tog ut Chess på en promenad så märkte jag att jag lutade mej onaturligt mycket framåt men de släppte efter jag kommit in & jag tänkte först slappa idag men ångrade mej och rusade ner till gymet på vägen ner så började jag luta mej väldigt mycket framåt igen, kuvar liksom ryggen men tänkte att de nog skulle ge sej, efter ett kass pass på knappt 45min så fick jag helt ge upp för jag börja må illa......nu efter att ha tagit de lugnt en liten stund känns de bättre igen men känns fortfarande tungt i bröstet å de är ingen ångest de känner jag till för väl. Så nu är frågan vad är detta?! Tycker de är jäkligt märkligt, symtomen går inte ihop alls & tänker absolut inte åka upp till sjukan om jag inte blir superdålig, funderar lite kring vad de kan vara magkatarr har jag ju haft en del innan men så känns de inte......gör inte direkt ont heller känns mer som ett tryck över bröstet å ömt på höger sida av magen som sagt mycket märkligt....tänkte jag skriver detta här å känner du igen de så skriv gärna en kommentar för som sagt känns konstigt. Mannen snarkar på för fulla muggar han jobba ett långt pass igår & är trötter själv.

Ne, jag får väl ta & softa lite och hoppas att detta ger sej för finns inget tråkigare än sjukan å allra värst är akuten tänker inte åka dit, bläää vägrar de släpper säkert av sej självt ändå om man ger de lite tid.
Förresten kan jag också informera om att Nella tar sej väldigt bra här, hon & Chess fightas om vem som ska få mest uppmärksamhet haha....inte lätt när man bara har två händer önska jag hade fler man skulle ju kunna tycka att en hand till varje räcker men tro mej de gör de inte mina armar är INTE så långa!Nellas medicin verkar också hjälpa & hon är piggare nu, tur de! Ne, nu vaknar väl snart mannen & jag borde hoppa in i duschen...liten gris som man är.....

Puss & Kram
//Hårbollarnas mamma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback