Mina grannar......

Gör mej GALEN.......här ligger jag med världens magkatarr å de dårarna har sjungt karaoke sen halv nio! Klockan e kvart över tolv nu........massa gnälliga fruntimmer som skriker i högan sky till Britney Spears & Afrodite....gud hjälp mig!
Sen efter de sjungt sisådär 10låtar så börjar killarna som bestämt måste vara i målbrottet eller nånting att yyyllllaaa till Orup & Bosson. Jag hoppas en mindre asteroid slår ner i deras lägenhet & där med ger mej lite LUGN & RO!

Känner mej som ett litet monster för tillfället, blev fullkomligt rasande när jag nyss var ute med Chess även detta p.g.a. en granne med en mindre trevlig hund & med en kass attityd och tack vare halkan flög jag en liten bit, ajjjj! Kommer väl se ut som ett blåbär imorgon :( Pust, denna dagen har inte gått bra alls.....denna dagen har varit en sån där dag då man bara vill begrava sej i sängen, eller som jag sträck tittar som en galning på " Vänner "........

Var ju på huddinge sjukhus i början av veckan fått nån rejäl magkatarr som borde vid detta läget kännas bättre då jag fått Omeprazol d.v.s. detsamma som losec & det i en ganska hög dos men faktum är att de inte hjälpt än & jag går krökt som en ostbåge.....så ska försöka hålla ut i helgen & är de inte nåt bättre på måndag får de bli doktorn igen, så trist.....säkert blivit nåt rejält jäkla magsår av all stress som varit sista tiden.
I övrigt håller jag fortfarande snattran hehe.....men jag kommer berätta en sak för er framöver.....ge mej lite mer tid bara :)

Puss & Kram
// Malin.....som en blandning mellan Joey & Phoebe ;)

Kommentarer
Postat av: Nettan

Jag tror att du är gravid....

2008-11-22 @ 23:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback