Biff a la bodybuilder.....

Ja, jag har fått en fråga här på bloggen ang. mitt tillskott av proteiner som jag senast för en liten stund sedan kastade i mej. Om mitt mål är att bli Biff A la bodybuilder mitt svar är:  Vänta ni bara.......haha den som lever får se! :)
Kom hem från träningen för knappt två timmar sedan & har sedan dess beställt julsaker från jotex, ja man måste ju göra julfint här! Min man tycker inte de är så viktigt, men vänta ni bara han kommer tycka de är myyysigt sen när jag har grejat.
Här även idag varit iväg & köpt benskydd, så på träningen idag sparka jag av mej iaf litegrann, skoj! :)


Jag å mannen, svettiga å goa :D

Igår var de kalas på henkan. Ja Henkan fyllde 40år! :)


Hurra för henkan 40bast! :D
Jag hade händerna fulla med söta, goa & sömniga Lucas.....DOCK.....lägg märke till att Lucas nästan sover men JAG ser fasiken ännu tröttare ut, ooppss.....så var de det där med sömnbrist! :S

Jag ser gammal & sliten ut det är fan inget annat än sorgligt att se sej själv :(
Dock tog mannen idag en bild som var lite roligare han sa plötsligt;
- Stå still! Å knäppte ett kort jaja, tänkte jag han får ju för sej saker ibland.......

Ja, han tyckte mina ögon var väldigt blå......hehe.... :)
Sen idag på träningen så lyfte han GANSKA mycket, vi körde axelpass, mage & sen fighting såklart......

110kg.....ingen match för min karl hehe.... ;) Kan du slå de så får du en trisslott!

Ne, är nyduschad å de är dax att trassla ut håret så jag inte ser ut helt å hållet som ett troll imorgon!
Puss & Kram
//The freak......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback