Hjälp en ensam liten stackare....

Ja, de finns många hemlösa katter som behöver ett tryggt & kärleksfullt hem därför vill jag rekommendera om du har tankar på att skaffa katt vare sej de är vuxen eller kattunge att innan du kollar in massa blocket annonser m.m. så kolla in alla sidor som finns på nätet om de katter som verkligen behöver din hjälp! Katthemmet här i sthlm rekommenderar jag varmt efter att jag & min make var där för några dagar sedan. Supertrevlig personal och mängder av söta busfrön!
Sen finns de massa andra akuthem runt omkring i vårt avlånga land t.ex.



Satt inne en stund & kolla runt där och en sak är säker mitt hjärta klappar för alla dom fyrbenta sötnosarna men lite extra för några av dem som jag är mycket intresserad av. Ingen kan nånsin ersätta min älskade Lillstrumpan men varken Lillstrumpan, Chess eller jag skulle misstycka eller må dåligt av att hjälpa & ge en behövande tuss ett bra hem.
Men blir de så, så ska balkongen nätas in och spärrar sättas på varenda fönster så att de aldrig mer kan ske en sådan tragisk olycka som med älskade & så extremt saknade Strumpiz, min underbara bästis.
Var ute hos henne kvällen som var & tände massa ljus köpte även med lite blommor, så nu lyser de för min solstråle.

Stöd även katthemmet genom att köpa en eller varför inte flera kalendrar med söta kattbilder, en perfekt julklapp!


http://www.katthemmet.nu/kal.php

Puss & kram
// De fyrbentas bästis :D

Kommentarer
Postat av: Selma

..undrar lite försiktigt var du tror att kissarna på Blocket hamnar om ingen tar dem?

2008-10-06 @ 19:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback