Imorgon kommer Petronella......

Jajamensan, imorgon får jag hem lilla tösen! Ska bli jätteskoj & idag har jag varit iväg och köpt massa kattgrejer & även tuggsko & leksak till Chess, såklart. Så har nu ställt iordning alla grejerna & längtar......
I förrgår när vi var hos Petronella & hälsa på så knäpptes det lite kort jag tänkte dela med mej av.....
Enjoy! :)




Petronella nosar litegrann på min hand :)

Sen bestämmer hon sej för att hålla handen lite & nosa järnet! :D

Sen blir hon en myspys & lägger sej på rocken man måste bara när man hälsar på katterna, med Petronella var ju bokad sedan förra besöket från oss, så nu flög rocken på för att hon e lite snuvig men de har dock blivit mycket bättre och därför är hon redo imorgon!......

Å vi myser en liten stund :D

Å sen innan vi gick därifrån så fick jag en blöt puss på handen :)

Puss & Kram
//Malin med feber & halsont :(

Kommentarer
Postat av: anonyma nea

saknar bess otroligt mycket

2008-10-28 @ 20:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback