Musklerna växer & vi e kaxiga! :D

Jajamensan rubriken säger allt! Kom hem för en liten stund sedan från ja, vaddå? Ja, just de träningen såklart haha.....
Idag tog vi en del bilder jag tänkte dela med mej av, eller mannen plåta mest hihi...... :)
Det är väldigt kul att se framstegen måste jag säga....och idag bänka jag 40kg i några set, de ni!
Så säga vad man säga kan & vill men att bänka sin egna kroppsvikt är ganska kaxigt ja jag väger ju inte mer än 44kg!
Men de ska bli 50 stenhårda, muskliga kilon tro mig! Så varsågod lite bilder från dagen:


Jajamensan idag plockade jag upp mina herbalife produkter & ikväll/natt ska jag studera en hel del! Så behöver du hjälp att kontrollera din vikt, vill öka din muskelmassa på ett bra & hälsosamt sätt eller bara vill ha kostrådgivning så kontakta ja just de vem då? Jaaaa.....lilla mej såklart ;)

Malin herbalife försäljerskan, din coach till välmående! :)

Lite uppvärmning :)

Maken tränar rejält.....å vi växer båda så de knakar! :D

Full koncentration....dax att lyfta TUNGT.....40kg för myggan me :)

Yee, de går finfint :D  Man e ju stark ;););)

Fokussssss......

Vill bli muskligare & muskligare å så SKA det bli :D

You dont want to fight with me! ;)

Mina magmuskler börjar titta fram å jag NJUUUTER! :D

Pussssas svettiga & mysiga efter ett långt pass!

Puss & kram
//Träningsfreaket :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback