Petronella varit här ca.8timmar.....

Å hon kör extrema framsteg i rasande fart på endast åtta timmar har hon börjat ty sej riktigt rejält till mej, hon har börjat förstå å ge Chester en chans. Så just nu ligger han i en av sofforna å sover sött å hon i andra soffan jämter mej & sover sött hon också. Å hade de inte känt sej lugna i sitautionen så hade ingen av dem sovit! Så de ser mycket ljust ut :)
Hon är ännu vackrare nu än när jag senast såg henne pälsen ser finare ut å hennes sköldpaddsteckning är grymt vacker, verkligen en eldflamma! :D Här kommer lite bilder tagna några av dem för bara några minuter sedan å några togs precis när hon kom så enjoy! Ännu en liten stackare har fått ett toppenhem & har ett bra,lyckligt liv att se framemot!


Ligger i soffan & njuter av lugnet......
 
Sitter i fåtöljen jämter mej och min laptop :D

Chess å Petronella tittar på varann sen la sej Chess i soffan å hon låg nöjt kvar i fåtöljen :)

Hon är så vacker min lilla donna & så snäll & go mot mej :)

Hon stirrar på Chess litegrann men låg ändå kvar lugnt å snällt duktig kicka:)

Ja jag vet att jag sagt de tusen ggr innan men hon E SÅ VACKER.....



ELDFLAMMAN...............

Nu ska jag lägga mej & läsa hoppas jag kan somna snart....helt slut!
Puss & kram
//Malin, Chess & Petronella :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman!!

Ja hon är verkligen vacker. Hoppas ni ska få riktigt mysigt o mycket bus ihop. Skönt att lilleman accepterar henne.

Många kramar mamma

2008-10-26 @ 07:41:42
Postat av: Woomp ( jag vill hålla mig allmän )

AS SÖT katt... <3

2008-10-26 @ 11:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback