Sovit flera timmar redan.....

ja av diverse olika anledningar har jag haft grymt svåra sömnproblem i många år & tro mej jag har testat allt men ingenting hjälper. Dock knockade jag mej själv totalt på sömntabl. för några timmar sedan & för att vara jag är det ganska extremt att såhär tidigt på morgonen ha sovit några timmar, vakna dock till ganska ordentligt nu men kommer nog somna om igen om en stund, hoppas jag! Igår var vi hos Petronella igen, kändes superbra även då & jag hoppas jag får hem henne på söndag, så håll tummarna! :D
Senare idag ska jag se till att komma iväg & köpa lite grejer till den lilla Eldflamman bara de bästa är gott nog åt den lillan stackaren, hon har haft de tufft & behöver verkligen lugn å ro vilket jag kommer se till att hon har mängder utav, sen mys & kel precis så mycket som hon vill! Men matskålar,underlägg,lite leksaker,de torrfodret hon äter nu ; royal canins för långhåriga pissepattar,kattgodis,lite go blötmat,kattlåda+spade,kattsand,nåt mysigt krypin & sen vore det bra att ha monterat klart Lillstrumpans megastora kattställning för den lär hon verkligen gilla! De och lite annat gott å blandat.
Sen får vi se om vi besöker Petronella idag igen eller om vi väntar allt beroende på min make + hur jag själv känner mej ang. träning eller ej men jag tror de blir träning idag för igår kväll hade jag lite feber så jag tog en dags paus från träningen sen kände jag inatt av lite halsont så får se känner jag av de fortfarande senare idag så får det nog bli en vilodag till för de är inte bra att träna med halsont. Jag har gjort det ibland när de varit ytterst lite å de har inte varit nån fara har  då dock tänkt på att inte få upp pulsen så mycket utan tagit de lugnt mellan varje set in princip.
Sedan hade mannen en önskan om att jag skulle rizzla mig ganska ordentligt & ta med en del passande kläder b.la. en klänning med lite lätt medeltidstouch m.m. sen åka till djurgår`n & plåta en del vackra å stilfulla höstbilder. Å jag har ju grym kameravana & han e duktig bakom kameran så att de kan nog bli bra men även de beror lite på hur jag mår när jag vaknar igen lite senare, men de vore skoj! Vore även skoj att åka in en sväng tíll stan & kolla läget de var ett BRAA tag sedan så de kanske också blir av.....ne, nu måste jag ha nåt att käka funderar på att laga till nåt snabbt eller nöja mej med gröt vi får se. Kidsen ni vet vilka ni är, vi saknar er & framförallt eran pappa, glöm inte att vi båda älskar er!

Puss & Kram
//Träningsnarkomanen som är hungrig som en varg........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback