Träning.....

Japp, om en liten stund ska jag bege mej ner till gymet igen, körde ett riktigt bra pass igår mina axlar är helt möra!
Idag är de bröst och tricar d.v.s. mitt favoritpass :D  Känns skoj, mannen får dock inte träna nånting på ca. en månad!
Ja, jag orkade inte skriva om vad de var som hade hänt i förra inlägget men kan nu bara lite snabbt sumera vad det är som hänt. Förra veckan på måndagen blev han jättedålig & vi fick ila till akuten, han hade superont & jag var minst sagt orolig för honom på Nacka närakut fick han smärtlindring och sen tyckte han att vi skulle åka hem, tacka gud för att jag är envis som synden....vi fick remiss till SÖS & efter några timmar där med provtagningar så visade de sej vara blindtarmen jajamensan, han blev inlagd & fick mer smärtlindring några timmar senare så var de operation & jag var så jäkla orolig så de kröp i hela kroppen, ville bara de skulle vara över. Maken hade extrema smärtor innan och de va så hemskt :(
Operationen gick bra & de visade sej att blindtarmen de hade opererat bort var väldigt inflammerad så inte konstigt att han hade ont. Men operationen gick bra & idag togs stygnen bort, dock är de muskler m.m. som nu ska hämta sej så de dröjer ju självklart ett tag innan han är på fötterna igen. Sen vi kom hem har de varit full rulle lagat mat,diskat,tvättat,Promenader med Chesse Bjässe ja fullt ös helt enkelt då han självklart ska vila så mycket de går, men att säga annat än att man e jäkligt trött vore löjligt sen har jag ju varit iväg & tränat en del själv också för jag vill inte sabba min träning punkt slut. Ska ner om en stund igen som sagt och de ska bli väldigt skönt.

Seeennn......igår var jag & hälsa på min blivande pisse. Ja mamma Petronella kommer flytta in till oss om ca. en vecka.
Ska bli väldigt skoj, kände ingen panik alls med att skaffa katt igen men när jag efter några besök på katthemmet mötte denna damen så kändes det så rätt! Hälsade på henne för första gången i söndags när vi var där & tittade supersöt och jag längtar massa! Sen igår när vi åkte dit igen så han jag knappt kliva innanför innan hon kom & puffade sitt huvud mot mig, så vi e lite förälskade! :D  Men denna donnan är nånstans mellan ett å två år gammal, har jättefint mjuk päls, kelig & jättego hon har just nu fyra ungar men de är flyttfärdiga & hon är väldigt trött på dem vilket man i och för sej kan förstå hon är en ung mamma & ungarna är tolv veckor nu & då är det ju inte ovanligt att "mamma katt" har tröttnat.
Men nu blir de spärrar på varenda fönster så de inte kan ske nån olycka. Sen kommer de aldrig finnas en katt som Lillstrumpan igen så enkelt är de bara hon var sååå speciell & snäll så den tanken finns inte utan jag skaffar katt igen för jag har tiden & lusten till de och vet att jag kan ge den ett jättebra hem här på henkan.
Här kommer några bilder på sötnosen:


Lilla eldflamman :)

Hennes små söta ungar.....

Lilla damen......

Puss & Kram
//Träningsnarkoman :D


Kommentarer
Postat av: Anti

Erkänn att du var tvungen att skaffa katt när du hörde att morsan skulle skaffa en? ;)

Kram på dig din lilla gam! :)

2008-10-22 @ 00:52:08
Postat av: LoL apan

Söt katt fast ungarna var sötare.. asså inget taskigt jag har bara en liten svaghet kattungar såååå söta men din e söt me ;)

2008-10-26 @ 11:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback