Uppdaterar skitkass....

ja jag vet de är katastrof! Sorry :( 
Har tränat som en tok, haft min ja hör & häpna storebrorsa här på visit! Ja, vi hämta några familjemedlemmar till mej vid centralen i torsdags de skulle åka med Sweden Rock båten & vi skjutsa dem dit & umgicks litegrann.
De va trevligt & efter detta så åkte vi hem då jag skulle få främmande, vilket jag även fick med mer info att vara herbalife försäljare m.m. De va trevligt men mitt i all fakta ringde min mobil galet mycket & tillslut valde jag att svara och vem var i andra änden? Ja, just de storebrorsan han kom inte med båten, haha.....anledning till de förblir okänd för er dock!
Full som satan i gatan själv kom han hit & vi gick ut och festa för inte fasiken kunde vi låta hans resa bli helt förjävels!
Jag var packad som en s*in.....jag skulle ju supa honom under bordet, såklart haha lyckades supa mej själv under bordet också dock. De va inte planerat men ganska najs! Haha......vi hade trevligt & här kommer lite bilder från senaste dagarna!


Å kom igen! Jajamensan en hel del träning.....

Yeee, känns bra. Dock kan jag informera om att jag inte tålde de jäkla proteintabl. nåt som gör mej vansinnig så nu gäller de att hitta ett annat bra proteintillskott om nån har nåt tips så informera mej genast!

Tog en långpromenad med Chess i onsdags om jag inte minns helt fel, var ute & gick i tre timmar. Va jättemysigt!

Härlig höstdag! Härliga färger på denna bilden :)

Lilla hulken hihi ;)

Nöjd & glad efter träningen :D

Jag på terminalen med hallonsoda de håller jag mej till ;)

Ante full & med den snygga hatten han fick av mej hihi :)

Jag lyssnar på mammas snicksnack.....
Å sist men inte minst, sen är de dax att träna igen...en bild på mej & ante på spyan :)

Snyggingar ;) haha.....NOT!

Puss & Kram
//Träningsfreaket......




Kommentarer
Postat av: Anti

Härliga bilder! Ja, alltså förutom dem då jag är med... :D



Förresten jag postar det senaste numret av Stripez till dig imorgon, så du vet. :)



Vi hörs o syns, syster!

Postat av: ida inte leffes dotter , linneas kompis

hejhej fina bilder du har =) hur många katter har du egentligen??



ps linnea e inte här

2008-11-12 @ 15:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback