Börjat med extra proteiner........

jajamensan, igår var jag iväg & köpte proteintabletter dom är superstora! Haha, jaja de behövs nu annars kommer jag inte bli större å de vill jag, verkligen bli! Sen träna vi & de svara jäkligt bra efter att jag svalt dessa dundertabletter de må jag lova. Bröst & tricar var de igår å mitt bröst svider rejält idag för jäklar va mycket starkare jag var igår än jag brukar vara!
Ökade mina vikter med några kg och orkade ändå mer än jag brukar, mycket kul.
Efter träningen &  X antal tabletter så begav vi oss till makens bror och badade bastu, de va trevligt & vi var väldigt möra.
Ska iväg sen igen och träna dock vet jag inte om mannen ska med idag då jag igår vid brottningen råkade göra illa hans häl, detta var allt annat än medvetet men ont har han & kanske bättre att han tar en vilodag.
Här kommer lite pics från de senaste tre dygnen.


God morgon! I söndags morse var jag lite trött, eller väldigt snarare......

I söndags kväll/natt var vi iväg hos Lillstrumpan å tände massa ljus....

Efteråt behövde jag muntras upp så vi palla äpplen haha jag klättra som en apa!

Åååå lyft! :)

Hemma hos broooosaann.....

Lägg märke till att de gör samma saker med händerna hihi :)

Diskuterar träningstekniker å flashar muskler hihi :d

Jag älskar detta badrummet! :D

Puss & Kram
//Träningsnarkomanen som snart ska ner å träna igen :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad är det för proteiner? Är ditt mål att bli biff ala bodybuilder?

2008-09-30 @ 19:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback