En flämtande låga ger älskade.......

Lillstrumpan ljus i minst 48timmar till, vi var där för två timmar sedan & såg till att hennes plats lyste rejält i mörkret.
Precis som de hon bidrog med när hon sprang runt här hos mig....................
Ne mitt hjärta går i tusen bitar om min hjärna börjar tänka, soooo stop thinking NOW!!!
Iaf så tände vi hennes 6 stora blockljus, sen tre värmeljus i sina små lyktor & ett gravljus som då definitivt ser till att ge Strumpis ljus i många timmar till. På vägen dit så köpte jag tio röda rosor till min saknade sötnos.
Just nu mitt upp i allt så fick jag en tanke, herregud när fick jag 10röda rosor sist?....mmm.....ehhhh......ne, de har nog fasiken aldrig ens hänt! Haha.......okej när fick jag en ros överhuvudtaget senast?....mmm.......ehh....mmm.....men gud.....jag som ÄLSKAR röda rosor mer än de flesta, tro mig å de vet min kära så väl, haha.....mm..ehh.....ja de var väl sisådär ..........minst ett halvår sedan.......å av min make har de endast skett 2ggr, första gången var den andra gången jag kom hit till sthlm innan jag ens hade flyttat hit då stod han så gullig, glad & underbar med en röd ros som han gav mej efter att ha kramat om mig LÄÄÄÄÄNGEEEEE.........ja det är den gången som jag tycker är mest nämnvärd iaf.

Sååå vart var jag......jo besöket hos älskade Strumpis gick ju inte direkt smärtfritt tillväga tyvärr, de gör lika ont fortfarande & ganska exakt nu är de en vecka sedan jag fotade henne, vilket blev sista gången då hon endast 6timmar efter jag hade lagt mej somna in i min famn påväg till sjukan.
Kära bloggläsare min stora saknad & tomhet känner ni ju mer än väl till så ska försöka att för er berätta om lite andra saker i detta inlägg dock kommer här först några bilder från dagens besök hos mitt hjärta.


Chess saknar sin älskade storasyster.............

Älskade Strumpiz har de superfint & de är hon mer än värd de lilla hjärtat...

Jag håller om & lutar huvudet mot min numera enda stöttepelare goa Chess....

Så nu över till lite annat crazy daisy igår morse de vill säga lördagmorgon så myste jag & Chess lite extra för han var lite ledsen sötnosen & jag hade inte somnat än och var också lite nere plåtade Chess litegrann och sen oss tillsammans :)


Sötnosen är mycket morgontrött han brukar typ ALLTID sova till 11-12.00!

Jag & Chesse Bjässe :D

Chess gillar när vi är riktigt nära för han vet att han alltid kan lita på sin lojala mamma :D

Han älskar pussar från sin mamma & pappa vem gör inte de?! :D

Jag pussar hans goa tass som jag tycker e sååå söt som hela han! :D

Efter att jag hade pussat på hela Chesse Bjässe en stund så fortsatte jag städa.
Städade till 09.30 och då hade jag de senaste dygnet städat i ca. 11timmar! Sen tog jag ut Chess å sen somna jag äntligen vid 10snåret...zzzzzzzznnnnarrrkkk..........
När jag vakna var klockan ganska mycket sisådär 17.00 och jag hade sovit SJU TIMMAR de är väldigt ovanligt för min del att kunna sova så många timmar i sträck de händer nästan aldrig. Så de va skönt.
Så jag satte mej i soffan hos min älskade & vi snicksnackade en liten stund,smsa med vännen Emma & vi bestämde att vi skulle träffas skitsköj tänkte jag och dök in i duschen som en galen & glad Utter.......duscha lite snabbt och pussade min älskling innan han gick till jobbet och sen kasta jag på mej lite kläder & tog med mej kameran för att föreviga detta besök hos galna Emma som till sättet inte alls är speciellt olik mej haha & vi har definitivt samma smak gällande kläder, underkläder, sexunderkläder, sex & mycket annat inom de områdena.......hahahha :D


Söta Emma, som inte ens är 30bast fyllda har redan satt tre underbara barn till världen. Min favorit; LUKAS.........
Å hon är pigg, glad & snygger men så har hon en lycklig man också..mmm.....Danne han har de bra han!

Danne han var allt annat än alkoholmissbrukare denna kvällen ölen hamnade där den skulle först i munnen, ner i strupen & magen.....alkoholen ut i blodet och Danne tjoohoho boornn to be wild!!!

Hahaha.....vi klicka kort på varann samtidigt.....vi e crazzzy :D
Vi hade superkul å snacka om lite allt möjligt. De hushållet i fem ord:
Humor, kärlek, glädje, Mysigt & till sist Stabilt, så e de serru! ;D

Haha, och de har denna trebarnsfamiljen hängande på kylskåpet! Underbart, så jävla gött att se humor & framförallt Emma som är mamman har så grymt skön stajl & härlig självironi :D

Hahhaa snygg grimas Danne! ASGARV.....hahahhahahhahahaa :D
Inläggets sista bild får bli på underbara Lukas nu 4mån.

Han sover så sött......de hoppas jag med att jag snart ska göra för jag e såååååå trött............

Puss & Kram till er alla, men framförallt till Emma & Danne som är två så goa människor!
//Malin som är lycklig över att ha funnit en vän, men väldigt sorgsen & sörjer älskade Strump



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback