Helt hopplöst.......

(Skrivet igår på natten till tisdagen...........)

Nu är det ca. två dygn sedan jag lekte järnet med Strumpan & fotade henne i en timma.
Ca. 38timmar sedan hon tog sitt sista andetag liggandes på mitt bröst medans mannen körde som en vilde till bagarmossens djursjukhus. Å än känns de inte de minsta lilla lättare utan nästan tvärtom!
Idag åkte vi & köpte tre stora Chrysantemumbuskar två vita & en mörkröd. Sen en liten bukett med röda rosor b.la. å en vas till dem. Min älskling gjorde ett provisoriskt kors att ha där tills vi hittat en riktigt fin, ganska stor sten & graverat den då plockar vi bort korset & älskade Lillstrumpan får sin egna lilla "gravsten" men de är bara Strumpans kropp som ligger begraven hennes själ lever vidare det är jag sååååå säker på & när de är min tid att lämna jordelivet så kommer jag vara så extremt överlycklig över att ha Lillstrumpan hos mig igen.......känner mej jävligt klen just nu...........

Ne.....vet inte alls hur detta kommer gå.......de enda jag känner är att jag INTE orkar mer............


I måndags va Chess med för första gången......stackars liten.... :(

Puss & Kram
//Otröstlig

Kommentarer
Postat av: Therese

Vad fint ni har gjort till lill strumpan. Chesse måste ju fundera på var hon är. Det måste ha blivit jätte tomt även för honom.



Puss och Kram Therese

2008-09-03 @ 09:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback