Igår kväll/natt....

Ja här har ni lite bilder från gårdagens lilla tur den började hos Strumpan........


Satte dit nya rosor och mannen tände massa ljus..... Känns fortfarande lika tungt så efter att ha spenderat ca. 40min där så drog min make med mej till en amfiteater var lite coolt.....pics därifrån:

To be or not to be thats the question...hhaaha

En stor amfiteater....coolt tycker jag :D

Hahaha, jag e på väg upp till min make ;)
Efter att vi sett denna teater så åkte vi runt en liten stund å här kommer lite blandade pics:

Snygg bild! :D
 
Jag har tagit plats på hästen vid stadshuset hehe.....

Fin bild på Stockholm....som ni nog förstår åkte vi runt en liten stund,
Sen avsluta vi projekt: Se & Lära sej mer om sthlm vid ca. 02.00 vid statoil käka korv smaskens.....sen åkte vi hem & softa. De va allt för nu. Ska ta en rejäl promenad sen ska bli skönt.
Puss & Kram
//Eleven :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback