Kaknästornet...träning & storkok!

Hallo mina kära vänner. Ja, jag vet jag e helt hopplös flera dagar sedan jag skrev :(
Men jag har haft fullt upp, de är säkert! I förrgår var jag uppe två dygn i sträck då är man INTE pigg & har inte ork till att engagera sej i sin kära blogg så som man borde. Dock var det en väldigt trevlig dag med min make. Vi hade pratat om dagen innan att bege oss till Kaknästornet framöver då jag ALDRIG varit där, ja jag är ju boråsare från början......
Så i lördags väckte jag min make efter att ha varit å tränat drygt två timmar & duschat....medans han klädde på sej & gjorde sej redo för dagen så var jag ute med Chesse Bjässe & gick en halvtimma.
Sen efter de så begav vi oss till kaknästornet, hade jättetrevligt. Fika & käka ja i den ordningen, hehe......
Kolla utsikten, snacka lite skit & bara softa. Här är lite bilder från detta lilla äventyr..........


Jag helt slutkörd efter nada sömn & hård träning......min make hade ju en så rolig ide, haha....fast de visste jag ju inte då vad tanken var med de men  han sa; Tryck på hissknappen & kolla in i kameran ja bara; okej......klick.....
Åååå..............

Jag var inte redo för trycket som blev av fort de gick upp.....värsta trycket i öronen å skallen snurra några varv haha.......Lägg märke till den MYCKET snygga minen..... :D

Våran fika när vi väl kommit upp på 30:ende våningen.....shit va högt....och herrejesus att vi kunde käka en varsin rejäl middag efteråt det är makalöst tycker jag.....hihi........

Lite utsikt ganska inzoomat men visst är de vackert..... :D

Pasta å köttfärs blev de för min del.....va ganska mätt redan hihi.......

Smaskens......härlig utsikt.... :)
Ja, de va lite bilder från kaknästornet i lördags.......
Sen igår (söndags) var vi på kyrkogården en stund med svärmor då det var en speciell dag för min make & hans släkt.
Mer om vad vill jag dock inte gå in på. Efter att vi varit där en stund så åkte vi & handla lite smått & gott.
Sen bjöd vi svärmor på middag. Jag som värsta hemmafrun stod & gjorde storkok haha.....
Blev färsk pasta & en sås gjord på extremt goda kantareller med lite allt möjligt i. Blev jättegott & min make var så nöjd så & även lilla svärmor som var mätt & belåten efteråt.....sen lite kaffe & kakor (vi har ju mängder av kakor kvar från bröllopet, haha) Och sen efter att ha pallat päron, lagat käk, ätit, handlat m.m. så vid 21.30 drog sej svärmor hemåt & vi åkte till Strumpiz för att tända ljus.


En bild som min make tog, går att göra en del kul direkt i kameran med bilder.....det är jag när jag lagar käk & är den trogna hemmafru som jag är + lilla Bjässe Bus........ :)

Jeppe på jobbet i lördags. Han å maken har inte jobbat ihop så mycket sista tiden så det arbetspasset flög väl iväg antar jag :D

Haha....denna bilden på mina muskler ser lite kuslig ut haha.....
Togs idag på gymet, har ju haft över två veckors uppehåll men nu börjar jag komma igång igen.

Jag på väg hem från gymet.....nästan 2,5timmar slet jag & maken hihi.....jag har röda ögon.....liten djävul som jag är :D

Puss & Kram
//Knutten.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback