Kvällens besök.....

hos Lillstrumpan var jättetungt, planterades ljung ute hos henne de kommer bli fint när de sprider sig.
Allt känns jäkligt hopplöst & meningslöst just nu, känner mej så extremt ensam, så de gör ont!
Lider med Chess den lilla stackarn, han var med även ikväll å precis som igår var han lugn när vi väl kom fram till "hennes plats" men han krafsa lite där hon e begravd å när jag då sa till honom så rullade han sej där istället......gjorde mer än ont i hjärtat, vågar inte ens tänka på hur ont i hjärtat han har............Rullade sej å gned sej mot backen som om han ville få hennes lukt på sig igen.......ne fasiken jag bara gråter hela tiden & gör mitt bästa för min mans & Chess skull men de är fasiken inte lätt..............
Har kollat på hunddagis till Chess, då han varit på det innan & trivts bra med de dock är de bara aktuellt två dagar ganska snart isf just för att han ska få lite omväxling & leka med massa andra hundar dvs få annat att tänka på.
Tror de vore bra för honom men han behöver först denna veckan ut tillsammans med mig/oss tror jag iaf,ja de är inte lätt att veta.....snarare de går inte att veta! Men nästa vecka så ska jag försöka få iväg honom under två heldagar är från ca 08.00-17.00 ganska lagom för då sover han ändå hemma hos oss och är inte utan mitt/vårt stöd under de två dagarna heller utan endast mer lek & bus de dagarna och några nya människor. Chess älskar ju de mesta: barn små som stora, vuxna också naturligtvis :), hundar, katter & vad jag vet alla andra djur utan fästingar! Han e väldigt uttåtriktad å social så de kommer göra honom gott de är jag övertygad om så nästa vecka = Chess två dar på dagis, så får de bli!

Här hemma mår ingen av oss bra, inte heller min make. Båda är helt slutkörda..............
Och man bryr ju sej så allt påverkar ju en såklart iaf om man har empati å de har jag för mycket av, tro mig!

Här en bild från kvällens besök hos min älskade, saknade, underbara, oersättliga, goaste, snällaste, vackraste, roligaste, spralligaste & min trogna bästa vän & skyddsängel,en av de få som verkligen älskade mej & som jag innerligt älskade nåt så oerhört djupt. Tomheten nu är förödande......de får inte vara sant...älskade Lillstrumpan...


Älskade Lillstrumpan jag & Chess saknar dej så våra hjärtan brister.......
Snälla....älskade Lillstrumpan kom tillbaka skulle göra vad som helst......

Puss & Kram
//Chess mamma...........

Kommentarer
Postat av: Anonym

Herregud..... lilla gumman jag lider med dig/er. Fick läsa flera gånger för att förstå att det var sant. Finns inga ord att säga som hjälper. Det enda isåfall skulle vara att lilla strumpan inte lider längre...... men jag förstår att ni gör det. Sköt om er så gott ni kan och ta väl hand om chester.

Kram Mamma

2008-09-05 @ 08:38:47
Postat av: Anonym

Usch stackare! Så jäkla jobbigt att förlora ett husdjur. Beklagar sorgen.



Min katt rymde, och har nu vart borta i snart 2 månader. Såg henne ute för nån vecka sen haltandes, men jag lyckades inte fånga henne. Är så rädd och orolig att nåt ska hända henne eller att jag ska hitta henne död. Så jäkla jobbigt och vill bara ha hem henne :(

2008-09-09 @ 00:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback