Tränat som en DÅRE.....

Jajamensan nyss hemkommen från gymet. Idag tränade jag utan min make då han inte riktigt kände sej i form.
Spenderade ca. 2tim där & körde på riktigt rejält om man ser till att jag har lite feber & käkar antibiotika, kändes bra.
Känns väldigt bra nu efteråt också måste jag säga nu är jag ÄNTLIGEN igång igen efter lite drygt två veckors uppehåll & imorgon är de gymet igen SÅKLART...... :D
Va en hel del trevliga prickar nere på gymet också som höll i mitchar m.m. så jag fick träna lite fighting, kändes fint.
Efter träningen så gick jag förbi vårt lilla när livs & köpte snuuus såklart haha sen ett 10-pack rosor till älskade Strumpiz som jag om en liten stund ska åka till för att tända hos igen. Hennes ljus slocknade vid ca 10.00 idag så nu ska "lampan" tändas igen. Sen väl hemma gjorde jag en omelett som inte blev allt för tokig må jag säga haha....men nu känner jag mej ÄCKLIG måste verkligen hoppa in i duschen & fräscha till mej kan ju inte sitta här som en svettig ko, ne de går inte.....såååå duschen nästa!

Puss & Kram
//Träningsnarkomanen is back on track! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

lilla älskade Malin, det är FARLIGT att träna då man har feber och käkar pencillin. Du måste vara rädd om dig så det inte blir följder.



Kram mor

2008-09-19 @ 06:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback