Tränat, tränat & sen skaffat jobb :D

Jajamensan igår träna vi rejält & även idag........3dagars stenhård träning känns en hel del i kroppen nu.
När man haft ett litet uppehåll även om de bara är två veckor så känns de när man kör dag efter dag helt plötsligt..... :)
Men skönt & kul är de och en annan sak som också är kul är att jag kommer börja ha hemmapartyn för herbalife jajamensan. De vill säga vill du att jag ska komma till ditt hem & berätta om massa bra kosttillskott, hudvårdsprodukter, måltidsersättningar, vara din coach till att gå ner i vikt eller kanske bara öka muskelmassan m.m. så ring mig!
Det kostar ingenting & finns inga köpkrav i bilden alls. Dock får du som värd/värdinna en gåva efter "partyt" är genomfört som ett litet tack för att jag fick komma hem till dig & dina vänner och berätta om herbalife.
Vill du så kan du också ställa dig på vågen & genom det få reda på din kropps ålder, hur många procent vatten du har i kroppen, hur mycket "farligt fett" du har runt dina inre organ m.m. inte för att detta ska tynga dej utan endast för att vi tillsammans ska kunna få dig att må så bra som du förtjänar både på ut & insidan. Så vid intresse hör av dig!

Nu skall vi åka till Strumpan & tända några ljus så det brinner där 60timmar sen är de dax att åka dit & tända nya ljus igen efter de 60timmarna har gått. Saknar henne sååååå mycket :(

Puss & Kram
//Partyflickan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback