Upp å ner.....

ner & upp. Ja så är ju livet för oss flesta & självklart även för lilla mej.
Jag har inte skrivit i bloggen på 8 DAGAR, ja de är nog mitt "rekord".
Har haft fullt upp med att skriva material till min bok, igår festade jag loss men de kommer jag till senare i inlägget, sen alla vardagsbestyr skötsam hustru som man är ;)  Skrivit lite musik & spelat en del gitarr, umgåtts med min make & sörjt Strumpan så de har inte funnits så mycket ork & tid till att skriva, ber så hemskt mycket om ursäkt för detta.

Igår (måndag) var vi iväg en sväng hos Lillstrumpan igen, tände ljus så jag vet att de lyser för henne i 31timmar till.
Bra att de finns gravljus som lyser så länge som 60timmar, har investerat i X antal sådana för jag vill & försöker se till att det varje natt lyser hos henne, hos min underbara älskade bästis de är de minsta jag kan se till att göra efter allt som hon bidrog med under de åren som hon fanns vid min sida. Saknaden är fortfarande helt enorm & sorgen har inte minskat, känns fortfarande lika tungt & jävligt men de måste gå hur jobbigt det än är.

Har träffat & umgåtts med Emma, en ny vän som jag säkerligen nämnt här på bloggen tidigare. Hon är superbra & en riktigt go tjej som jag är MYCKET glad över att ha funnit här på lilla henkan.
Igår(måndag) så efter att vi varit hos Lilla Strump så träffade vi vår kära vän Andreas & en tjejkompis till honom. Vi mötte upp dem på Vickan (ett schysst uteställe här i Sthlm) & partajade järnet kan jag lova! :D
På vickan såg vi en del kända ansikten också exempelvis Christine Meltzer & Andreas Lundstedt. Christine var väldigt bra i gasen kan jag lova & ett tag såg de ut som hon var på väg upp på bordet & dansa haha.......
Här kommer lite bilder från Vickan :


Ja, jag var sliten å nykter på denna bilden men sen så......

Efter nån bira & lite drinkar så var de fullt ös.......hahaha :D

Mitt lilla gäng :D

Japp, kvällen & nattens utstyrsel = Stygg skolflicka ;)

Haha.....ja där va jag INTE så nykter..... hehe....

Haha......dancing Queen........

Snygga Andreas ;););)

Vännerna....... så söta så.... :)

Sen en bild på mej & Andreas när vi rockat oss vidare till Lab.....


Haha, goa vänner som e fulla & glada :) Mysigt....... :D

Jag dansa typ oavbrutet i 4timmar haha.....bra träningspass ;)
Senare idag blir de träning. Haft två veckors uppehåll med de nu med tanke på allt som hänt.
Men nu drar jag & mannen igång igen som fasiken de kan jag lova!
Puss & Kram
//Sömntutan......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback