Vande eller vänjde...

Ja, så har vi detta med vårt kära svenska språk. Sitter just nu med en vän i luren & människan i andra änden sa plötsligt; Det skulle ta ett tag innan man VANDE sig vid det..... jag bara asgarva.....å garva igen & sen garva jag så rejält att jag trodde jag hade fått syrebrist å den så kraftig att jag nu misstänker att min sista, lilla & väldigt mej kära hjärncell avled just nu denna morgonen.....så Rest in Peace PEABRAIN!
Jag garva åt detta lite till sen blev jag lite sorgsen över min förlorade hjärncell........
Men sen så sa jag ja, jag tror att jag vänjde mej vid detta eller nåt sånt å då börja nissen på andra luren att asgarva så hans sista halva hjärncell avled också denna morgonen. Å jag bedyrade att de visst gick att säga just vänjde men han var bergis på att detta bara var askul & inte funka i de svenska språket så jag kollade upp de och segern är MIN!

Så kära läsare morgonen & denna dagen börjar med 1 - 0 till vem? Jo ni vet alla till vem......ego mej såklart!
FETT FLABB så att leendet pekar upp mot Freddie.....ja ni som inte fattar alltså upp mot himlen!

Nice bajs flies nu ger jag upp är trött som den tröttaste tupp som snart får tokmuck!
//Er allas Malin som tillslut vänjde sej vid att vara 08:a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback