Veckans första dag......

är det ju idag ja just de måndag. Igår kväll & natten som var städade jag i ca 6timmar! Å trodde jag skulle bli klar med allt i natt å sen skulle allt vara skinande rent i hela lägenheten, ja ni som följer min blogg har ju fått veta att jag städat nåt helt extremt sista veckan så hela lägenheten borde vara mer än sanerad för längesen men nepp, jag har....låt mig gissa 3timmars jobb kvar, SEEEENNNN......... är hela lägenheten EXTREMT ren, rensad & fin! :)
Så ikväll/natt blir jag klar, yeeessssss.....så jävla skönt asså! Sen så kommer de ju ny disk å tvätt hela tiden också så de har ju tagit lite ifrån min andra "städtid" men det är iaf väldigt rent & snyggt här nu och efter mina sista timmars slit ikväll/natt så kommer jag känna mej jäkligt nöjd tro mig. Kommer säkert skriva ett inlägg då för att klappa mej själv på axeln, haha....... Om en stund ska vi iväg på seansandakt, första gången för mej ska bli spännande.
Sen ikväll/natt ska vi till Strumpiz och sen imorgon drar vi igång träningen stenhårt igen efter en veckas vila p.g.a. sorg.
Sorgen har ju knappast lagt sej men den blir inte större av att jag tränar så därför kör vi imorgon igång igen, ska bli skönt. Jaja, så är de me allt. Nu ska jag fräscha till mej litegrann.
Här kommer två bilder på henkan som jag tog häromdagen;




Schyssta pics tycker jag :D
Puss & Kram

//Spöket.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför jobbar inte du? Och då menar inte jag ditt modellande eller musiken eller din bok utan ett jobb som man går till varje dag.

2008-09-09 @ 06:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback