zuuummmmm......

Ja, här ligger jag på makens syrras soffa då de blivit lite tjafs hemma & jag inte alls hade orken till de just inatt.
Har man nånsin ork till onödigt tjafs? Min make är tyvärr allt annat än finkänslig & sårar mej ibland enormt men själv fattar han inte anledningen till varför jag blir ledsen men tro mig kära läsare ni hade fattat!
Nog om de, blev ingen träning igår (onsdags) då jag fick uppsöka farbror doktor för att  jag fått en rejäl jävla urinvägsinfektion AJJJJJJJJJJ...........så nu blir de antibiotika i 10dar, hoppas på att kunna träna senare idag eller SENAST på fredag. Längtar helt enormt mycket efter att komma igång igen, pumpa upp mina muskler rejält ;)
Här kommer lite blandade bilder från de senaste dagarna........enjoy!


Spindelnät, väldigt schysst bild tagen av min make.

Jag å Chess ute på vår vanliga nattrunda........ :) Gangster Malin ;)
 
Schyssta färger på denna bilden tycker jag å de e jag som e fotografen ;)

Lilla snigel akta dej annars äter JAG upp dig hihi....fotograf: Me ;)

Söta Chess nyvaken......han e de finaste jag har nu...Vi är inte längre en trio utan endast jag å han å vi sörjer tillsammans och vi är de enda två som förstår varandra alltid.

Vackra utsikten i gryningen.........foto: Me såklart ;) Im a bitch :D

Jag strax efter jag tagit bilden.....typ vid 04.30 sliten? Yepp..... :(

Soluppgången från balkongen...vackert....foto: Mannen min.

Haha, jag mår piss......har precis slutat med alla lugnande jag fick börja med när Pumpis försvann å när denna bilden togs hade jag ABSTINENS........Men humöret är de inge fel på! :)

Mår bajs.......men men.....när man e i botten som på denna bilden kan de bara bli bättre!

Puss & Kram
//Slutkörd,förvirrad å ledsen gam

Kommentarer
Postat av: Kristin

Hej vænnen, kom precis in på din blogg før førsta gången på flera veckor. Ær så ledsen att høra om din lilla stumpiz, hon va verkligen speciell. Vet att det inte finns något jag kan sæga før att du ska må bættre. Men jag tænker på dig och saknar dig. Tusen kramar

2008-09-18 @ 21:19:26
Postat av: BLOND

hello. SNYGG kepa ''Ante'' har ...





Eller inte

TIHI HA HA lol

2008-10-20 @ 20:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback