Å nu e jag HELT SLUTKÖRD......

Ja, idag har de verkligen varit fullt upp å nu är bebisrummet mer eller mindre helt klart. Ska bara vika ihop alla bebiskläderna imorgon och stuffa in dom i garderoben & sen få upp en liten bokhylla sen är de KLART! :D
Känns väldigt, väldigt bra & tryggt med den biten. Hur det kommer gå med barnvagn är dock en annan fråga jag har lagt handpenningen på 500kr för några veckor sedan på den billigaste vagnen som dessutom var rea på, den ska också vara väldigt bra och lift m.m. ingick så långt allt TOPPEN. Dock kommer ju knappast soc. hjälpa till att betala de resterande & bärsele fattas mej också ännu. Sen en dyna till skötbordet vore VÄLDIGT bra. Men jag får väl hoppas att jag vinner på lotto eller nåt om några dar.......*suck*
Men här kommer lite bilder från vad jag pysslat med ikväll.....enjoy!


Denna satt jag en ganska bra stund å skrev å greja med, 3bilder från tre olika ultraljud, sen står där datum, hur många veckor hon legat i mammas mage på respektive bild och detsamma gällande storlek.

Madrassen ligger i sängen fortfarande inplastad å det får den vara tills vi kommer hem jag å lilla älsklingen.....sen allt annat till sängen finns ju också som ni ser.....mitt projekt nr 2 idag var att få upp tavlan och TITTA den är uppe :D

Kattlampan+glödlampa står på plats de ska bara packas upp, lite nallar å den första pekboken självklart med husdjur :)

Å på den lilla bokhyllan som ska upp på väggen hänger just nu massa bebiskläder som håller på att torka.....även köket är fullt med bebiskläder haha.......imorgon ska de in i garderoben sen är jag redo :D

Puss & Kram
//Mamma Malin & lilla Gabriella.....

p.s. Självklart tjejerna från unga föräldrar gruppen på hulta vi ses på måndag räkna iskallt med det! :D

Kommentarer
Postat av: Therese

Puss och kram

Postat av: Lisa

Har du kvar alla de där grejerna du och din make köpte för länge sedan? Ni hade ju massor av bebisgrejer!



Det ser fint ut. Lycka till med allt.

2009-04-29 @ 23:27:12
Postat av: joppan(jenny)

Önskar dig och lilla tjejen i magen en trevlig Valborg...



kram Jenny

2009-04-30 @ 07:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback