Åhh va jag längtar.....

efter att få se den lille/lilla igen.....ska bli sååå underbart! Ska bege mej hemifrån om 40min upp till förlossningen där de gör ultraljudet hoppas allt e väl med lillen men jag kan inte tänka mej nåt annat hjärtljuden e starka å bra, han sparkar mycket & ofta och verkar ha utvecklats precis som han ska + ultraljudet i vecka 18 såg jättebra ut :)
Hoppas verkligen jag får reda på om det är en liten tjej, en liten envis & stark brud som jag själv haha eller om det är en liten kille, en tuffing som tar hem VM-guldet i brottning till släkten...hahhaa ;)
Otroligt att man kan längta så extremt mycket efter att få se den nu ganska stora filuren på skärmen & förhoppningsvis får jag även idag köpa bilder och isf mina nära & kära kommer jag lägga upp bilder på sötnosen här på bloggen och till de allra närmaste skicka med mms också idag. Så ja, detta ska bli fantastiskt spännande & roligt men de har jag väl skrivit några ggr innan me hhaha.....ee sååå ivrig nu bara å glad :D

Efter detta underbara med ultraljudet är de släkten e värst för min del hahaha ja först ska jag träffa morfar & hans fru Berit några timmar hemma hos min storebror. Efter detta ska vi direkt när dom åker åka till mormor & hennes man Bertil för att vara några timmar där. PUSSST......så ingen förmiddags eller eftermiddagslur för min del inte :(
Kommer vara totalt krockad i skallen efter dessa besöken för vem kommer de prata mest med? Vad kommer de vilja veta allt om ? Jo, just de mej och samtalsämnet kommer ju naturligtvis att bli magen och det är ju mysigt att sitta å prata om med vänner å familj men att ingående berätta för mormor å morfar om ALLT i 4timmar vardera de blir LITE mycket!
Men men, sen är de gjort! Hahaha ;)

Ne, nu ska jag andas lite lugnt en stund sedan iväg på ULTRALJUDET!!!! :D
Puss & Kram
//Mamma Malin & lillen(ja, jag är så övertygad jag kan vara utan att ha svart på vitt)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback