Ajajajajajjjajjjjjjj..............

Ja, ibland lägger sej dottern i magen på ett väldigt obehagligt sätt & de gör vansinnigt ont i revbenen som nu :(
Längtar efter när lillan är här, och ser helst att hon låter mina revben vara hela tills dess! :S
Idag har det varit lugnt, ryggen har krånglat en del & trycket till å från över revbenen/bröstkorgen gör ont nu önska jag verkligen att jag hade varit lång för då brukar man slippa detta till sista tiden men nu är man ju lite dvärg tyvärr :(

Helgen som kommer vet jag inte hur den kommer bli behöver egentligen ta mej ifrån borås några dygn där igen :(
Kanske blir en visit hos mamma vi får se.
Ne nu strax parlamentet innan de KALL dusch de kanske dämpar något.

Puss & Kram
//Mamma Malin & den lilla terroristen i magen :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur ska du försörja dig och din dotter, med tanke på att du inte arbetat innan så lär du ju enbart få minimum från försäkringskassan och det lär inte räcka långt.....

2009-04-13 @ 22:09:29
Postat av: Anna

Jobbigast är när dom trycker mot lungor och blåsan...

2009-04-14 @ 10:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback