Barnmorskan igår, ultraljud imorgon.....

Jajamensan, igår var jag iväg hos barnmorskan & bebisen mår toppen skönt som sjutton :)
Fick höra bebisens hjärtljud igen fast denna gången lät de inte som förut utan mycket, mycket starkare och mer bestämt DONK DONK DONK DONK....... kanske en bestämt liten krabat därinne, hehe......
Efter det blev de en dagens lunch på ett schysst ställe här i Borås som serverar husmanskost gött, åt MYCKET.....
Annars var dagen igår ganska okej faktiskt dock hade jag väldigt ont i ryggen på kvällen å rejäla sammandragningar en stund men de la sej när jag väl kom i säng. Låg å läste ganska länge, läser allt jag kommer över om spädbarn, graviditet, förlossning m.m. E nästan besatt ju!
På fredag går vi in i vecka 28, tiden går nåt så grymt snabbt nu & magen växer, växer & VÄXER......

Imorgon är de dax för ultraljudet, spännande som sjutton ska de bli är redan ivrig! Framförallt över att få se den " lille " som nu blivit så stor :) Sen få veta att allt ser bra ut å som ett litet spännande plus i kanten " Är de en tjej eller en kille?! "
Jag har ju från början sagt utan tvekan att det är en kille, men vem vet jag kanske blir jätteförvånad!
Men bra att veta så får morsan fortsätta sticka sina bebiskläder haha, just nu stickar hon babyblå tröjor supersöta :D
Hon tror också bestämt att det är en kille, men tänker sticka en del rosa om de visar sej vara en tjej haha.....

Ne, nu ska jag klä på mej & sticka ner på stan en stund så ciao!
Puss & Kram
//Mamma Malin med allt rundare mage! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback