Besökt sjukgymnast idag.....

Japp, imorse halv åtta bar det av till sjukgymnasten & jag fick göra lite "tester" m.m. tog ca en timma och när detta besöket var klart fick jag hoppa på kryckor därifrån.....japp trist nog så behövs det nu :(
Så kommer hoppa på kryckor iaf till å från & framförallt så fort jag har riktigt ont, känns tråkigt men samtidigt så kommer det vara värt de i längden, om högst 13veckor kommer lillen/lillan! Å på onsdag efter klockan halv två vet jag om det är en tjej eller kille, ska bli spännande men för mej spelar det ingen roll så länge bebisen är frisk. Bara kul att få veta å framförallt lite lättare med praktiska saker. Men som ni läsare vet så har jag ju bestämt trott att det är en kille enda från början så visst kommer jag bli förvånad om det inte skulle vara det men en liten tös vore ju sååå mysigt också!

Idag är lillen 27veckor gammal :D
Han sparkar /slår hårdare än nånsin & det är mysigt men börjar göra lite ont ibland.
Längtar absolut inte efter förlossningen men längtar dock efter att få hålla om den lille/lilla.....längtar såååå mycket! :)
Ne, nu ska jag fixa lite lunch jag tror bestämt att den lille krabaten är hungrig!

Puss & Kram
//Mamma Malin på kryckor med en sprattelgubbe i magen! :) (el.gumma)

Kommentarer
Postat av: Mirry

Så snygg blogg du har!



Anmäl den gärna till Veckans Blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback