Cykeltur till djurparken.....

Jajamensan idag har jag å kompisen Mathias varit iväg & kollat in massa djur på Borås djurpark det var riktigt nice. Tog cyklarna dit å de va skönt, får inte lika ont i ryggen om jag cyklar som när jag går vilket är toppen.
I torsdags var de kalas & det var också nice. Här kommer en del bilder både från i torsdags å idag.


Schysst bild jag fick till på en orkide :)

Å där sitter jag också å äter som en liten gris, GOTT! Äta för två! :D

Goda vännen Mathias & jag ser oss omkring på djurparken :)

Sicken liten tuffing :D

En STOR björn som äter :)

Söt........

Jag å Gabriella i sköna solen, nu tar hon plats i min mage herregud! :)

Lejon är verkligen vackra djur :)

En stor å ståtlig tiger...........



Så liten å söt ju....

Hehehe.......
 
Sicken blick haha......strutsar är lustiga....

En giraffkalv så söt, å ja de heter giraffkalv fick jag veta idag haha......

Sicken linslus ;)

Ja, de va alla bilderna från idag tog en stund att ladda upp kan jag lova!
Kom för en liten stund sedan in med Nella också hon promenera litegrann idag, duktig flicka.
Puss & Kram
//Mamma Malin & Gabriella på tillväxt i magen........

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vackra bilder och snygg kille :)



Kram mor

2009-04-13 @ 16:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback