Fullt ös idag.....

Ja, idag har de varit fullt ös. " Bygga bo " instinkten kickade in som sjutton efter att jag hade ätit frukost i morse.
Har handtvättat lite drygt hälften av lillans alla kläder & sen för mina sista slantar köpt madrass till spjälsängen, lillans första pekbok & en billig pocketbok om graviditet så jag har nåt mer att läsa som förberedande innan de är dax.
Så ja jag är fattig som en kyrkråtta men mer redo för lillans ankomst nu.....hon måste ju för guds skull ha en madrass i sin lilla säng! Jaja, nu ska jag handtvätta resten av lillans kläder men här kommer lite bilder från idag. Har också varit hos barnmorskan idag och det gick jättebra, fick lyssna åter igen på de bästa soundet i världen nämligen lillans hjärtljud :D
Puss & Kram
//Mamma Malin & galningen i magen som sparkas nåt brutalt haha......


Som en piga på 1800-talet tvättar jag här lillans blåa kläder :)

En del av de vita å blåa & framförallt små, små sockor hänger på tork......

Kommentarer
Postat av: Anonym

Herregud så gulligt med alla små små kläder. Jag tvivlar inte en sekund på utan att du är nog den mest förberedda mamman någonsin haha.



Kram mor

2009-04-29 @ 19:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback