God morgon, god morgon!!!!!

Ja, nu har man varit vaken en stund. Tänker tvinga mej själv att koppla av en stund till nu på morgonen & inte rusa ut till köket och börja studera innan frukosten iaf, för så kan jag inte ha de just nu då kommer jag bli galen. Utan nu lugn & ro en liten stund till " Vakna med the voice " + frukost sen ska jag bita tag i matteboken igen å kämpa på några timmar.

Ska ta en promenad till affären också sen & köpa lite grönsaker så jag kan kasta ihop en megastor sallad & ha i kylskåpet nu när jag sitter å pluggar så mycket så att jag iaf får i mej litegrann dom timmarna jag är i mattens värld.
Sen ta vara på solen en timma eller två ute också, hade varit perfekt att ta med matteböckerna ut men de blåser lite för mycket fortfarande så vi får se sen.

Ne, nu lugna puckar iaf 40-50min till.............
Puss & Kram
//Bollen som rullar framåt haha.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback