Klippt mig,käkat lunch,städat......

ja, idag har jag varit iväg å klippt mej bara toppat håret + klippt upp de en del men behållt de mesta av längden. Blev bra.
Efter de käka jag dagens lunch med en kompis å hans syster & pappa det var jättetrevligt thai mat blev de, GOTT! :D

Sen gick jag på stan nästan 2timmar sen gav ryggen verkligen upp, fick jätteont :(

Köpte iaf present till kompisen Matti som fyller år idag + en extremt fin ganska stor tavla till bebisens rum, den ska hänga ovanför spjälsängen sen köpte jag också en liten tavla som också ska hänga i bebisrummet :) Ekonomiskt sett var det väl inte så smart nu när allt är kaos men kunde inte låta bli.....vill ju att bebisen ska få de så fint de bara går & när jag såg tavlorna så började hormonerna rusa å jag stod i butiken å grät, tyst visserligen men ändå TÅRARNA RANN! :S

Men men nog om de sen begav jag & Matti oss hem till mig å kika film superskönt jag somnade en välbehövlig timme också när lillen äntligen slutat sparka haha.....han/hon sparkar mej dagarna å nätterna i ända! Mysigt men en sak som inte är lika mysig längre är hur högt upp de trycker. Jag är ju ganska kort å livmodern går ju nu HÖGT upp så ganska ofta blir de lite jobbigt att andas, gör ont i revbenen, å skapar lite obehag men i de stora hela, alltså i de stora hela att ha en liten älskling i magen så är de bara en liten bagatell för det är SÅÅÅÅ underbart & jag kände mej som en oslagbar och mycket stolt kvinna när jag gick på stan med magen i vädret idag :D
Här kommer lite bilder:


Gårdagens middag: Pasta med god pastasås med räkor.......

Den lite större tavlan som ska hänga över bebisens spjälsäng texten lyder följande; Må lyckan alltid följa dig...

Den lilla å mycket söta tavlan som också e till bebisens rum.....

Ja, imorgon är de ultraljud också herregud det ska bli så kul, underbart & spännande! :D
Sen har min kära mor som kommer ner också bokat in träff med halva släkten ungefär vad jag tycker om de yttrar jag mej inte ens om mer än PUST......ORKA! :S
Puss & Kram
//Mamma Malin med en sovande ganska stor knodd i skattkistan :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback