Ligger enligt schemat äntligen!

Tjohooo har suttit igår & idag HUR LÄNGE SOM HELST med matten. Jag har väldigt lätt för matte men började ju med en dag minus i bagaget som jag innan skrivit. Inget kul alls, men nu ligger jag enligt schemat iaf tacka mig för de haha....
Ska nog börja lite smått med morgondagens sidor ikväll så jag kan ta de lite lugnare imorgon förhoppningsvis inte sitta mer än 6timmar iaf. Sen på fredagen lär de väl bli ca. 6-7timmar till & när det är klart är de första delprovet som ska göras! Så de är verkligen fullt ös tillsammans med allt annat som jag försöker få rätsida på och massa möten med både den ena & den andra och framförallt allt detta som höggravid ja de hade varit mycket annars men nu är de om möljligt mer för kan ju inte undvika alla goa sparkar m.m. som gör att jag hamnar i mer eller mindre trans & försvinner ur mattens värld för iaf en stund och då har jag förlorat en stund mattetid igen vilket det hela självklart är värt MEN jag har & har alltid haft extremt höga krav på mig själv och så även gällande denna kursen därför blir alla känslorna runtomkring allt som händer & ska göras ganska KAOS.......Försöker andas & ta de lugnt men jag är både enveten & har extremt höga krav på mej själv. Men nu har jag en paus från mattens värld tills 22.00 ikväll så nu tänker jag INTE snacka mer om de.

Var iväg på spädbarnsverksamheten & det var trevligt tog lite drygt en timma.Vi satt mest & prata och jag gjorde klart att jag absolut vill ha en "fast" plats där så fort som möjligt. Jag kommer hoppa in i en grupp den 4Juni och vara med månaden ut varje måndag(halvdag) och torsdag (halvdag) sen blir de uppehåll då dom ska byta lokaler. Så jag & hyfsat nyfödda Gabriella kommer till dom nya lokalerna någongång i mitten av Augusti de ska bli superkul både nu i Juni men sen också med en bebis på armen i Augusti :D Men det var mycket nya intryck nu idag när jag var där positiva absolut men ändå mycket att ta in på så kort tid. På fredag går jag & Lillan in i vecka 30 herregud va tiden går fort........ :S :D
Ne, nu skall jag käka. Puss & kram på er därute som kämpar på liksom jag :D
//Den höggravida glada, väldigt trötta & hungriga Malin...som drömmer om att hålla i sin älskade lilla dotter......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback