Lillan älskar duschen....

Ja, jag kom precis ur duschen. Lillan verkar tycka om duschens varma strålar :)
Hon sparka & gjorde volter i ett haha..... hon e för go :D
Idag har det varit en jobbig dag tyvärr men varje dag har sina positiva stunder så även denna såklart, graviditeten är ju toppen och det tycker jag verkligen jag njuter i de stora hela jättemycket & ofta.
Dock är de andra saker som bekymrat mej jättemycket idag & fortfarande gör allt krångel med soc. t.ex. är helt slut efter att i drygt 2½ månad försökt få nån stabilitet & trygghet för mej och lillan. Men idag skickas nästa brev iväg & jag kan inte annat än att hålla tummarna! Dock är de så pass kämpigt psykiskt nu med att inte veta vad som händer, därför trotsar jag min onda rygg & åker till mamma lite senare idag för att få lite andrum.
Resan vill jag inte ens tänka på blää säger jag bara men de måste gå för kan inte sitta här & må dåligt heller inte bra vare sej för mej eller lillan. Lilltösen sparkar som en tok nu men på ett skönt sätt, mycket nice :)
Ne, nu ska jag se på house sen börja så smått att bege mej.
Puss & Kram
//Mamma Malin & Söta lilla Gabriella......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback