Nu vill iaf Nina.....

se mer bilder på magen så varsågod, dessa tre togs för en kvart sedan :D


Min ganska JÄTTESTORA mage...haha ja mot vad den brukar vara är den helt gigantisk men jag älskar den så mycket för jag vet ju vem som ligger därinne....min älskade lilla Gabriella.......

Tyvärr en ganska suddig bild å jag ser supertrött ut för de är jag också :S
Men magen den syns och de var den som efterfrågades haha.... :)

Jag tycker nog min mage e ganska fin, framförallt för att vara en gravidmage.....än så länge inga bristningar de känns superskönt och ändå har jag senaste 2-3veckorna växt nåt helt enormt över magen.

Nu e jag helt slut efter dagen. Men skriver mer nån annan dag,
Puss & Kram på er allihopa och speciellt till dom goa tjejerna jag träffa på öppna förskolan på hulta vi ses igen! :D
//Mamma Malin & världens busigaste lilla Gabriella......

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fin mage du har lilla gumman.

Kram mor

2009-04-28 @ 22:38:20
Postat av: Anonym

Vackert! Verkligen fint. ler

Lycka till och grattis tjejen!

2009-04-28 @ 23:15:03
Postat av: Emelie

Fin mage :D Hoppas vi ses på måndag! :D // Emelie från öppna förskolan på Hulta

Postat av: Anonym

det är häftigt att du bär ett liv i den där magen!

Såg att du hade "modellfotat" tidigare, tycker att du borde satsa på svartvitt tema med bar överkropp så magen verkligen syns! jättevackert!

2009-04-29 @ 15:54:08
Postat av: Therese

Din mage är ju sååå fin!

2009-04-29 @ 18:16:16
URL: http://thereselundgren82.blogg.se/
Postat av: cecilia

din mage är så vacker! passa på att njuta av den nu innan tjejen kommer! för du kommer garanterat sakna den efter ett tag!

2009-05-04 @ 16:50:46
URL: http://millesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback