På bussen till mamma......

Ja, nu sitter jag med min onda rygg på bussen har bara suttit en halvtimma å de VÄRKER....men men lillan sover & de är bara att bita ihop i övrigt känns de ganska bra nu. Ska bli skönt att komma till mamma några dagar å hennes lilla galna katt Maja som vi kallas " MAJS " hehe....den har tydligen fått börja springa ute nu också så hoppas få några riktigt fina bilder på henne utomhus:) Sen om allt e som vanligt så är min mors ögonbryn i akut behov av plockning å då har jag att göra! :D Men de är kul å hon brukar bli sååå nöjd......
Ne, nu ska jag ta fram boken " Att föda " och läsa en stund, boken e jättebra och jag rekommenderar den STARKT till alla blivande mammor!

Puss & Kram
//Mamma Malin med en sovande liten ängel i magen......

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jättetrevligt att du kommer så jag får någon att umgås med. Vi är ju två invalider, så det blir snyggt. Här finns alltid bryn att plocka för jag är som en vildbuske.



Kram mor

2009-04-14 @ 18:03:53
Postat av: Anonym

Skitful. Orka va du. '' // Mamma Malin och som ska massera bebisen'' Asso okej, kul,m du ska få ett barn. Jag lovar de e skiiiiiitkul. Men asso din blogg e sämst.

2009-04-14 @ 18:51:56
Postat av: Anonym

Hej där!

Kul att det rör på sig, en bok jag VERKLIGEN kan rekommendera är sedan du fött av om jag minns rätt (hittar den inte) maria boetius, den är jättebra för man har massa frågor även när lilla knyttet är framme. Lycka till.

2009-04-14 @ 19:29:54
Postat av: Jossan i Borlänge

Du talar om här på sidan att du har en ansträngd ekonomi. Varför gör du inte som jag? Ett tips till dig i all välmening, sälj dina bröllopsklänningar och annat som du inte behöver. "Hittade" en hel förmögenhet i mina garderober. :-)

2009-04-16 @ 14:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback