Papper å samtal.......

Ja, idag har jag fyllt i mängder med papper & ringt efter en hel del andra papper som ska skickas iväg så att jag å lillen förhoppningsvis får hjälp så vi klarar oss. Men allt är långtifrån säkert att de kommer lösa sej. Pratade med dom igår & vissa människor är verkligen helt blåsta i skallen. Mer eller mindre skrattar åt min situation, helt sanslöst.
Kämpar på så jag går i tusen bitar och än så länge ger det ingenting. Ingen trygghet eller stabilitet ekonomiskt eller känslomässigt bara kaos. Att jag blir ensam i allt som har med bebisen att göra de har jag redan förstått för ganska längesedan, iaf börjat inse men de är för mej helt otroligt hur situationen ser ut. Ja, som jag innan sagt om saker & ting som jag tycker är riktigt jävla ruttna; Skämmes ta mej fan!
Ja, jag fortsätter iaf trots all stress,oro, rädsla & ekonomisk kris att kämpa på för jag vet att det kommer vara värt de. Lillen/lillan kommer vara värd & är redan värd ALLT, om man ska skaffa barn är det så de ska kännas då är det rätt & i mitt tycke är man då mogen för de annars ska man tänka sej för INNAN men de är ju många som inte gör helt klart.
Den lille växer så de knakar kan jag lova & därigenom jag också haha.....satt ute lite drygt en timma i solen innan efter att i ren hopplöshet och desperation suttit totalt knäckt och söndergråten och fyllt i papper som jag hoppas ska ge mej hjälp så vi klarar oss lillen & jag. När jag satt ute i värmen så snurrade tusen tankar runt & tänk om jag hade varit en kall egoist då hade jag aldrig suttit i denna situationen som jag nu sitter i då hade jag klarat mej & kunnat njuta av denna ändå underbara tiden som stolt & gravid kvinna. Men de har verkligen i mitt liv straffat sej tusenfallt att jag varit så blåögd, " dum snäll " m.m. vilket gjort att jag prioriterat andra som jag sedan förstått att jag inte alls borde prioriterat framför mej själv & min trygghet. Kniv efter kniv i ryggen minst sagt & jag blir inte längre förvånad eller chockad över hur människor kan med att bete sej men de är totalt genomvidrigt!

Det var jätteskönt att ha mamma här en natt nån att prata med & få lite oro dämpad inför allt som komma skall.
I tisdags när hon kom hit så kom även lillebrorsan & storebrorsan vi käkade tillsammans och sen skulle lillebrorsan iväg & repa med sitt band då spelade vi andra monopol å självklart utklassade jag dom totalt hahahaa.......
Lite bilder från detta:


Hahaha......

Mamma & storebrorsan :)

Puss & Kram
//Mamma Malin med en allt större liten sparkare i magen, å han slår HÅRT!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Som jag sagt tidigare så är du en kämpe Malin. Det kommer att gå jättebra även om det känns tungt nu.

Ja du vann rejält över mig o Ante..... det var inte roligt :)

Kram mor

2009-04-02 @ 18:14:39
Postat av: Fredrik

Men vännen då... Kramar om länge och visar att du har en vän som skulle ta alla dina knivar i min rygg istället utan att tveka

2009-04-04 @ 20:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback