Sakta ner tempot ggr tio!

Ja, hastigheten jag läste kursen i var inte nyttig å rimlig med tanke på hela situationen just nu. Så nu har jag böckerna jag behöver å kan plugga i min egna takt när jag hinner & har lust kan inte ha den extrema pressen på mej nu när lillan snart kommer, skulle vara helt slutkörd när hon kommer isf å de går ju knappast hon har bara mej 24/7 sen å jag kan knappast vara helt slutkörd redan innan för då kommer allt gå åt pipsvängen. Så nu blir de lugna puckar till hon kommer å inga fler " nu ska jag fixa allt innan hon kommer " grejer för de är inte rimligt nånstans.

Fint väder idag också :D Ska hoppa in å ta en kalldusch känns som jag är nån grad eller två varmare än jag brukar vara å törstig som en häst HELA TIDEN.......

Puss & Kram på er i solen!
//Lilla moi.......

Kommentarer
Postat av: Nina

åh kan man inte få se en ny bild på den växande magen?

2009-04-27 @ 16:19:30
Postat av: cecilia

kul att du kom till öppna förskolan idag! hoppas vi får se dig snart igen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback