Ultraljudet idag var fantastiskt.....

man såg två små välskapta söta fötter, 10 små goa fingrar, ett jättesöt ansikte som man såg mycket tydligare än jag trodde att man kunde se på ett vanligt ultraljud! :) Supersöt bebis..... å tillväxten var helt normal t.o.m. lite större än de hade förväntat sej med tanke på att jag själv är så väldigt liten. Å ja, med all säkerhet kunde hon se att jag väntar en liten, söt, underbar dotter. Min dotter Gabriella Malin Lundgren :D
Jag blev chockad i.o.m. att jag hela tiden varit övertygad om att det varit en kille men där ser man den lilla filuren lura mej rejält hahaha......lite april april över det hela! Hahaha.....känner mej väldigt lyckligt lottad över att ha en sådan välskapt & vacker liten tös i min mage. Jag är med andra ord extremt stolt! :D
Här kommer en bild tagen före ultraljudet och sen första närbilden på halva ansiktet, liggandes i min mage.....första bilden där jag vet att jag väntar min underbara dotter......Gabriella......*känslorna är så starka....jag älskar henne så!*


Stolt mamma som skiner av glädje :D

Här är Gabriellas ansikte pannan åt högerm ögonlocket stängt, lilla söta näsan, goa runda kinden uppåt, hakan skymtar man lite lite neråt till vänster......så vackert ansikte, så vacker dotter....min underbara skatt :D

Puss & Kram
// Världens stoltaste mamma & spark spark från starka Gabriella.......

Kommentarer
Postat av: Anonym

KUL! Tänkte att det skulle bli en tös eftersom din exman har två tjejer förut.

2009-04-08 @ 22:39:29
Postat av: Emma

Grattis va kul att det blir en flicka =)



Jag trodde först att Novalie var en pojke eftersom hon var så stökig i magen, men icke! Det var ju en helt underbar tjej ; )

Postat av: petra

Gabriella är ett fint namn :)

2009-04-08 @ 23:47:35
URL: http://petrawa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Känns kanonkul att bli mormor till en liten flicka. Hoppas hon blir lik dig för då blir det en liten prinsessa.



Kram mor

2009-04-09 @ 18:48:34
Postat av: Fredrik

Bilder på dom två vackraste tjejerna i hela världen;)



2009-04-13 @ 22:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback