Ytterliggare två timmar matte.......

pust, dax för en paus! Det var inte jag som la in den pausen utan tösen i magen protestera litegrann, lite för stressigt just nu för oss båda två tror jag bestämt. Å snacka om att den envisa bruden i magen blivit starkare MY GOD, rätt som det är sparkar hon till så hårt att jag nästan tappar andan! Ja, jag har suttit en stund tidigare i morse å bara stirrat mej halvt blind på hur magen hoppar till, ser ut som att hon gör vågen därinne! Ja, jag längtar väldigt mycket efter att ha denna lilla filuren i famnen istället det måste jag säga. Känslan i magen är i de stora hela grymt fantastisk men man börjar bli lite trött i kroppen nu de känns att de tar en del på en. Men det är sååå värt de, men vill ha henne i famnen NUUUU!

*Tele med morsan*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tösen är mycket klok allaredan som ser till att mor får en paus vare sig hon vill eller inte :)



NEJ Malin, du vill INTE han henne i famnen alla redan. Nu hoppas jag att tösen lyssnar på mormor o stannar kvar ett bra tag till.



Kram Mor

2009-04-23 @ 17:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback