1timma å 45min senare gav....

jag upp! Jag e mer eller mindre på väg att stupa just nu.....e helt slutkörd men allt löser sej, för de måste de.....
Orkar inte skriva mer än detta....jag träna henne iaf så länge i sin spjälsäng å låt mej säga såhär; De va MER än kaos, att jag stod ut så länge är ett UNDER....kanske därför de känns som jag just nu är på väg att " gå under "......

Älskar min lilla pärla men just nu skulle jag göra i princip VAD SOM HELST för att få sova......tänk vilken dröm att  få sova 6-7timmar i sträck! De är verkligen de, en dröm ingenting som kommer ske inom de närmsta......först blir man trött, sen blir man väldigt trött, sen blir man utmattad å sen blir man som jag är nu HELT JÄKLA SLUTKÖRD......
Men gud vad jag älskar henne, de är bara att fortsätta "trampa på"......

* Jag KAN, jag VILL, jag MÅSTE *
* ALLT kommer lösa sej, inte just nu bara.....allt kommer bli bra.....de måste bli bra *

" Döm aldrig någon innan du vandrat en mil i dennes skor " (MYCKET tänkvärt)

Puss & Kram
//Den totalt slutkörda mamman & hennes älskade lilla underbara dotter........

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltså varför har du barnet? Visst du skriver att du älskar din dotter och det är ju självklart att man gör, men annars är det ju bara gnäll hela tiden från dig. SÅ jobbigt är det inte att en baby som du påstår, tro mig jag vet. Det blir mycket "jobbigare" om 2-3 år än nu. Så sluta gnäll och tyck synd om dig själv, det vinner du på!

2009-08-21 @ 07:29:02
Postat av: Emelie, 17 år och nybliven mamma

Lilla gumman, hoppas verkligen att det vänder snart. Det låter inget roligt alls. Jag kommer ihåg då jag ammande och fick vakna en gång vid 12-01 och en gång vid 03 på natten och en gång vid 06 på morgonen för att amma och jag satt där i sängen HELT DÖD. Åh vad jag tyckte synd om mig. Men det där kanske var ren lyx imot vad andra har då :P hehe..

Postat av: Mariah, mamma till Theo.

Läs gärna min blogg ;) .. adda min msn !

2009-08-21 @ 10:57:38
URL: http://theo090419.blogspot.com
Postat av: Annica

Anonym va ju väldigt mogen nu. Den ena bebisen är inte den andra lik, och alla människor har olika trösklar av vad man klarar av. Malin gör allt för sin lilla älskling, men det är klart det blir jobbigt om man inte får sova. Speciellt om man är själv och kan inte ta så mycke hjälp.

Tänk efter lite längre än näsan är lång nästa gång du tänker skriva något negativt.

Och Malin, du gör ett fantastiskt jobb med Gabriella. Du ska vara stolt över dig själv!

2009-08-22 @ 12:05:43
Postat av: Michaela

Vet inte om du testat detta redan, men sätt på musik? vad hon nu än gillar. dansa henne till sömns och lägg ner henne när hon somnar i din famn och låt musiken gå. det fungerar på min dotter, visserligen är hon äldre. men det är ju bara och testa? min dotter somnar till joakim thåström ;D



Du gör ett riktigt bra jobb med din flicka!

2009-08-22 @ 22:28:05
URL: http://michaelacarlsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback