BRA LILLAN!!!

Min älskade lilla pärla har sovit mycket bättre inatt än tidigare.....herregud hon håller på att bli "stor tjej" e sååå stolt! :)
Snart vaknar hon å då är de mat igen, lite nyhetsmorgon för mamma & lite mys för oss båda. Känns bra.

Magen värker fortfarande och de känns v'äldigt oroande, har fortfarande vätska kvar i buken från cystorna å de ganska mycket & de gör ont de trycker ju på men men de kunde varit värre Lillan har ju sovit duktigt! :) Hahaa, de kommer jag väl leva på i ett år nu eller nåt hahaha......jag blir helt crazy när nåt går RIKTIGT bra med henne :D

Ne, en snus & ett glas vatten sen är jag redo......en gång scout alltid scout alltid redo haha.... (varför i helsike var jag med i scouterna när jag var liten?! Tåls å fundera på ;) )

Puss & Kram
//Mamma Malin & Snark krabban..... :):):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback