Dammsugat, diskat, handlat & badat Lillan :)

Ja, fullt ös medvetslös dygnet om! :S :D
Här kommer några bilder från när jag badade Lillan igår kväll :)

Puss & Kram
//Mamma Malin & Lilla Gabriella.....


Första gången som Lillan uppskattade sin badbalja :) Hon låg å flöt som en sill :D

sicken sötnos :)

Men lite ledsen e hon alltid efteråt stackarn......

Men sen blir hon glad igen :D

Vi har en liten sångstund efteråt, mysigt.....torka Lillans långa tjocka hår tar en stund :)

Hungrig liten plutt väntar på att maten ska bli varm....under tiden e tydligen min tumme go hehe... :)

Nu ska jag å Lillan ut å gå, hon verkar ha väldigt ont i magen idag :(
Känns så jobbigt å hopplöst för stackarn....men snart släpper de väl för gott hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback