Fullt ös.....

ja idag är de en hel del. Först är de spädbarnsverksamheten som jag går till om en timma, sen är de BVC med läkarkontroll av Lillan VÄLDIGT spännande och se hur mycket hon växt men också att få höra (förhoppningsvis) att allt annat är bra med höfter, hjärta m.m. Å innan de ska jag möta upp vännen Fredrik som kommer hit för att umgås idag/ikväll. Så han får följa med till BVC hehee.... :)
Sen direkt efter de så ska jag möta upp en av kvinnorna som jobbar på " späd " som ska följa med till soc avd. familj & barn där vi ska ha ett litet möte. Sen blir de ju inte lugnt utan allt de vanliga att göra jesus säger bara, fullt ös jag kommer vara medvetslös ikväll! Men men, lite käk & film de blir helt klart skoj. Jag träffade kompisen Fredrik senast när Lillan låg i magen & jag var stor "som ett hus" :D
Han jobbar otroligt mycket så vi har haft väldigt svårt att "få till" en dag att umgås på men nu äntligen så ska de ske :) Imorgon kommer Lillans b. pappa & hälsar på Lillan känns bra faktiskt de gick bra förra gången, bättre än jag hade trott måste jag medge. Å då ska jag försöka slappna av iaf litegrann iaf ta en LÅNG dusch för de facto är att jag klarar allt bra själv men jag e väldigt slutkörd just nu fick världens gråtattack igår av ren förtvivlan över att inte räcka till. I praktiken gör jag de men känslomässigt är de svårare!
Ne, nu ska jag borsta tänderna, klä på mej själv & snygga till Lillan litegrann & se klart på nyheterna (ja jag har blivit gammal!) å sen möta upp en tjej som också går på "späd" med sin lille pojk på fyra månader å faktum är att jag tycker bättre å bättre om henne HELA tiden hon å lillpojken e TOPPEN å de gör mej så GLAD! :)

Ne, nu är de fullt upp idag bara att trampa gasen i botten å köra!
Puss & Kram
//Mamma Malin & den lilla " allt mindre späda " Gabriella :)

Kommentarer
Postat av: Leffe Lundgren

Hmmm,,, har så svårt att hajja det där med "B.Pappa", "Biologiska Pappan"?..... hur många andra farsor finns det?



Antingen är man väl farsa eller så är man väl inte?

2009-09-01 @ 03:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback