Gabriellas biologiska pappa på besök.....

Ja, nu så kom han igår. Å just nu ligger dom i soffan å sussar. Jag har passat på att städa litegrann & fixat mer mat till tösen m.m. Men visst jag kan verkligen inte koppla av :( Jag e så van vid att sitta med Lillan hela tiden å fixa allt å vara " me  å beredd " hela tiden. Men men känns bra att kunna berätta de för Gabriella när hon blir lite äldre & de känns bra att dom ändå knyter an litegrann de är ju ändå jätteviktigt även om vi inte lever ihop eller är ett par längre.
Så nu får vi se hur framtiden blir kommer han komma ner ibland? Ja, de får vi se. Men just nu är läget stabilt iaf.

Ne, nu ska jag låta mina tånaglar torka dom är blodigt röda haha :)
Puss & Kram
//Mamma Malin & Lilla pruttfia....

Kommentarer
Postat av: "Biologiska pappan"

eumh..... har hon fler "pappor" då? obiologiska? kan vara bra att veta liksom...



Jag hade helt underbara två dagar med lillskiten på magen och sov så gott.... världens bästa lugnpiller.... Det var inget lattjo att åka ska du veta....

2009-08-27 @ 14:17:09
Postat av: Emelie

Världen är liten. Jag satt och kolla på din blogg så sa mamma "aa men där är ju hon som är fotomodell, Gabbes kompis" och ja ba vah? :P haha.. Åsa och min pappa har barn tillsammans och så är Åsa och mamma bästa kompisar :) Mamma satt för något år sedan och visade bilder på en "fotomodell" och nu kom jag på att det är ju dig hon visade. Hade ingen tankte på det :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback