Go träningsvärk.....

ligger jag nu med här i sängen.... :)
Ja idag blev de triceps & bröst men även lite axlar å biceps kunde inte riktigt hålla mej var SÅÅÅ sugen på att komma igång igen så börja ganska hårt måste jag säga men de känns bra.
Dock kändes de och kommer nog även att kännas väldigt ovant ett bra tag till med att ta med sej Lillan mitt i passet var de dags för matning, blöjbyte, lite lek & bus ja ni förstår nog att de kändes lite ovant. Men måste ändå säga att de gick ganska bra de är ju en vanesak. SÅÅ helt enkelt nu ska jag börja lite lugnt med två pass i veckan i 2-3veckor å sen hoppas jag verkligen kunna öka med ytterliggare ett pass för att sen va uppe på 4-6pass i veckan ständigt å jämt :)

Personalen på gymet e underbar å väldigt vana vid bebisar så de va inga problem alls de hjälpte mej att värma hennes mat & tyckte hon va så söt så :) Ne, nu ska jag kolla lite annat på nätet sen läsa min stora " bok " om Michael Jackson som jag hitta på city idag :D Det blev till vad jag unna mej denna månaden...

Puss & Kram
//Mamma Malin med 10kgs hantlarna i näven & Gabriella med sina 10grams hantlar haha.... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback