Härliga sthlmare.....

mm, de e de enda jag säger å jag vet ju varifrån " vissa av kommentarerna " här på bloggen kommer i från delvis sådana som har barn men inte tagit hand om dem & sen några " vuxna fjortisar " utan barn som inte har EN ANING om vad de innebär å som förhoppningsvis aldrig behöver vara ensamstående när dom får barn.

Tränade på spjälsängen en liten stund idag igen men de va hopplöst & jag orkade inte riktigt gjorde ju fasiken ont i hjärtat! Nu e Lillan lustig jag vet inte om de beror på byte av flaska har bytt till en vakuumfri eska å hon däckar när hon ätit hälften av vad hon brukar & blir lugn fort när hon får mat. Vad händer? Haha hoppas de e all mindre luft i magen som gör de å kanske beror de också på att jag ökat minifom dropparna till 15 istället för 10...... bra känns de iaf.

Ikväll sa jag få vara egoist å komma ut några timmar de ska bli underbart! Jag ska på inflyttningsfest i lgh jämter min eller ja vägg i vägg t.o.m. haha.....min vän Peter å hans tjej e nämligen nyinflyttade å sen ska vi ner å röja på stan en stund de ska bli sanslöst kul. Men bara att få klä upp sej (eller ner haha) å sminka sej, fixa håret, duscha SMASSSSK! Få komma ut å bara vara gamla crazy Malin, underbart å sen när jag kommer hem vet jag att jag kommer pussa ihjäl henne å ha nya krafter igen. LOVELY! Men VAD ska jag ha på mej?! Ja jag får väl be Matti ta en bild eller två innan jag går, kanske ska plåta lite på festen innan vi går ut? Mmm kanske..... så får vi se men jag tror de blir kort klänning eller kjol, korsett möjligtvis......å KANSKE även nit/lack dojjorna :D

Som förr helt enkelt....... Ja ni får se hur de blev imorgon.....


Puss å Kram

// Den glada å förväntansfulla mamman å hennes sovande lilla " sill ".....


Kommentarer
Postat av: Lilla A

Way to go!!! Ja ja ja, lite kort gärna!!

Hoppas det blev en hellyckad kväll för dig gumman, det är du MER ÄN VÄL värd!! du gör ett hästjobb!



kramkram

2009-08-23 @ 17:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback