Idag gäller de bara att vara.......

ja, bara att vara jag & göra vad JAG behöver för att må bra & därigenom vara en ännu bättre mamma till Lillan. Lillans mormor kommer ner några timmar & passar Lillan. Jag ska äta, SOVA, läsa, se på film men ja framförallt SOVA, SOVA, SOVA....... Jag e extremt trött.

Det var underbart på spädbarnsgruppen igår, gott käk, trevligt sällskap, Lillan hade kul ja de va toppen! :)
Sen efter de gick jag inte hem utan styrde barnvagnen mot Saras place där var jag & Lillan ca tre timmar supernice.
Sara e ju höggravid å när jag ser hennes mage blir jag helt till mej, herregud va man saknar magen! :S
Ja, stor mage vill jag ha nångång längre fram igen de e MYSIGT med mammamage, de är gulligt :)
Vi snacka lite skit å käka makaroner haha.....å ska ses imorgon igen hon har nämligen nu gått på sin mammaledighet.
Så snart kommer hennes lilla tös också de ska bli sååå kul & spännande. Då får vi ha " bebisdagar " tillsammans. Laga käk ihop, pussa på våra små flickor & snacka skit. Underbart då blir man helt klart mindre ensam.
Sen imorgon också läkarbesök för min del å Lillan får ju följa med i babybjörnselen hon e ju liiite för liten för att vara ensam än haha....de dröjer typ MÅNGA MÅNGA ÅR!
Sen torsdag då är de ÄNTLIGEN dax för " späd " igen :D
Sen på fredag träffa goa vännen Kristin de ska bli skoj de också. Så nu händer de iaf en del de närmsta dagarna de känns BRA. Ne, nu ska jag packa klart Lillans grejer, ge henne mat & sen invänta mamma.

Puss & Kram
//Mamma Malin & Lilla krabbiga Gabriella.....

Kommentarer
Postat av: Mariah, Mamma till Theo :).

Hej hoppas att allt är bra :) vore kul att hitta på något nån dag !



Kram // Theo och Mariah

Postat av: Anti

Hej småtting! :) Måste säga att du har världens lugnaste och godaste unge! Hon har bara legat o sovit o ätit lite grann under alla dem timmarna hon var här. Ibland glömde man ju av att hon var på besök då hon bara låg i min säng och sov. :)



Kram på dig!

2009-08-18 @ 20:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback